امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ویژه میناب گفت: رفع مشکل ترافیکی خیابان شهید جهانگیر امینی ،مستلزم اجرای طرح انتظام بخشی اس
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392

فرماندار ویژه میناب گفت: رفع مشکل ترافیکی خیابان شهید جهانگیر امینی ،مستلزم اجرای طرح انتظام بخشی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: رفع مشکل ترافیکی خیابان شهید جهانگیر امینی ،مستلزم اجرای طرح انتظام بخشی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب ، عباس خدادادزاده در نشست شورای ترافیک شهرستان که با حضور اعضا روز گذشته در دفتر فرماندار برگزار شد ضمن  تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع)، بر رفع مشکلات ترافیکی خیابان شهید جهانگیر امینی تاکید کرد.

وی به ساماندهی خودروهای مسافر بر روستایی (شخصی) اشاره و تاکید کرد کلیه این خودروها به پارکینگ آنامیس و پارکینگ روبروی اداره پست منتقل شوند تا بار ترافیکی  خیابان مذکور کاهش یابد.

وی در ادامه  ، نصب علائم ترافیکی و خط کشی عابرین پیاده در این خیابان را ضروری خواند و افزود در سمت چپ خیابان خط کشی های منظم برای پارک  خودروها و در سمت راست خیابان محلی برای پارک خودروهای ویژه معلولین در نظر گرفته  شود.

خدادادزاداه در ادامه بر  برخورد جدی و قاطع با مغازه  دارانی که در حاشیه خیابان خود سد معبر نموده اند تاکید کرد و افزود تمامی این اقدامات مستلزم اطلاع رسانی درست به شهروندان است.

شایان ذکر است در این جلسه کلیه اعضا نظرات کارشناسی و پیشنهادی خود را برای روان سازی ترافیک در خیابان مذکور ارائه و تا هفته آینده اقدامات اجرایی شود.



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

فرماندارویژه میناب در نشست شورای آموزش و پرورش تاکید کرد : شناسایی دانش آموزان بی بضاعت از طریق انج
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392

 فرماندارویژه میناب در نشست شورای آموزش و پرورش تاکید کرد : شناسایی دانش آموزان بی بضاعت از طریق انجمن اولیا و مربیان

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بر شناسایی و کمک به دانش آموزان بی بضاعت از طریق انجمن اولیا و مربیان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب ، عباس خدادادزاده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که روز گذشته در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت  بر  تشکیل جلسه توجیهی بخشداران ودهیاران درخصوص آمارگیری دقیق بیسوادی وپیگیری مصوبات شورای راهبردی سوادآموزی درخصوص همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان درامرسوادآموزی وارائه گزارش عملکرددستگاهها درقبال موضوع مهم  ،تاکیدکرد.

وی  بابیان اینکه همه دانش آموزان حق ادامه تحصیل دارند گفت: برنامه ریزی درجهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت ازطریق انجمن اولیاء ومربیان هرچه سریعترانجام پذیرد.

وی پیگیری وامورات مربوط به بیمه همکاران آموزش وپرورش همچنین منابع مالی برای دانش آموزان کم درآمدمهم والزامی دانست.

فرماندرویژه میناب درادامه گفت:جشن نیکو کاری یکی ازکارهای خوب درآستانه بازگشایی مدارس می باشد که بایدبرنامه ریزی خوبی دراین راستا انجام گیرد.

در ادامه اسلامی معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میناب ابتدا برنامه ریزی درخصوص کمک به دانش آموزان بی بضاعت واجرای فعالیتهای پروژه مهرهمچنین بهبود بخشیدن به فضاهای آموزشی پژوهشسرا ی دانش آموزی تشریح نمود وی درادامه ازایجاد کلاسهای اوقات فراغت در20پایگاه درشهرستان میناب خبرداد.



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

فرماندارویژه میناب در جلسه هم اندیشی با منتخبین شورای شهر میناب
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1392

فرماندارویژه میناب در جلسه هم اندیشی با منتخبین شورای شهر میناب

برتعامل و همفکری و استفاده از منابع انسانی و مالی جهت رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

معاون استانداروفرماندارویژه میناب در جلسه هم اندیشی با منتخبین شورای شهرمیناب،برتعامل و همفکری و استفاده از منابع انسانی و مالی جهت رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده  ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، در دیدار با  منتخبان شوراهای اسلامی شهر میناب بر خدمت رسانی مطلوب و در خور شان مردم شهر میناب  تاکید کرد و افزود: درخصوص وضعیت شهر میناب  و حل مشکلات آن در تمامی زمینه های فرهنگی،اجتماعی، عمرانی و زیربنائی و بویژه بافت فرسوده شهربایستی گام های بلندی برداشت.

خدادادزاده از کلیه  اعضای شورای اسلامی شهر خواست با تعامل و همفکری ، از تمامی ظرفیت های انسانی و مالی شهروندان ،جهت رفع مشکلات  مردم استفاده کنند.

وی در ادامه برنامه نگری را از اولویت های شورا نام برد و تاکید کرد : در امورات کاری،بایستی  خرد جمعی ملاک کار شورا قرار گیرد.

فرماندارویژه میناب در ادامه یاداور شد: با توجه به ناقص بودن طرح جامع و تفصیلی شهر میناب،اصلاحیه طرح بایستی در دستور کار شورا ودرجلسه با حضورادارات عمرانی کار قرار گیرد.

وی در ادامه در خصوص بافت قدیمی ورودی شهرمیناب افزود: طرح بافت فرسوده بایستی در دستور کار شورا قرار گرفته تا مردم بتوانند با معافیت های ویژه ،بافت شهری را تغییر دهند.

وی در پایان تاکید کرد: کار شورا بایستی برنامه محور باشد و تمامی امورات براساس محوریت برنامه و هدف  مشترک مورد توجه قرار گیرد.

شایان ذکر است در انتخابات 24 خرداد 92،  11 نفر با راس مستقیم مردم ،بعنوان اعضای اصلی شورای شهر میناب انتخاب شدند.



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

فرماندار ویژه و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان میناب بر یک شیفته کردن مدارس در سال تحصیلی جاری تاک
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 2 تير 1392

فرماندار ویژه و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان میناب بر یک شیفته کردن مدارس در سال تحصیلی جاری تاکید کرد.
فرماندار ویژه و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان میناب بر یک شیفته ئکردن مدارس در سال تحصیلی جاری تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، عباس خدادادزاده روز گذشته در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت میلادمهدی موعود(عج) و قدردانی ازمردم درحضور حماسی وگسترده در انتخابات گفت:حماسه سیاسی وسرنوشت سازمردم در24خرداد علی رغم تحلیل های نادرست دشمن و سیاه نمایی هایی که از طرف برخی افراد انجام گرفت مردم به دستوررهبری لبیک گفتند ود صحنه حضور پیدا کردند.
وی درادامه گفت: باتوجه به اینکه فصل تحصیل به اتمام رسیده است یکی ازاولویت هایی که  باید برنامه ریزی شود طرح اوقات فراغت دانش آموزان است.
وی تاکیدکرد : بایستی برنامه ریزی خوبی انجام گیرد تا حال وهوای معنوی درجامعه درایام ماه مبارک رمضان شکل گیرد. .فرماندارورئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان میناب در ادامه  بریک شیفته کردن مدارس درسال تحصیلی جاری ،مدل و فرم لباس دانش آموزان تاکیدکرد.
خدادادزاده درادامه درخصوص مدارس شبانه روزی افزود :باتوجه به اینکه هزینه این مدارس بالاست مطابق با سیاستهای اموزش وپرورش تلاش درجهت حذف این مدارس الزامی است .
در ادامه معاون مدیرکل ومدیرآموزش وپرورش ضمن تبریک ایام شعبانیه وحضور پرشور مردم درحرکت سیاسی 24خرداد به تشریح وپی گیری مصوبات جلسه قبل پرداخت  و از توزیع کارتهای طلایی فرهنگیان نیزخبرداد.
علی اسلامی در ادامه گزارشی از برنامه ریزی کلاسهای اوقات فراغت دانش آموزان ارائه داد. تعمیرات مدارس تخریبی  درطرح هجرت نیزازمباحث جلسه عنوان شد.



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: در عصر تهاجم فرهنگی، اشاعه و ترویج تبلیغات دینی امری ضروری
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 1 تير 1392

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: در عصر تهاجم فرهنگی، اشاعه و ترویج تبلیغات دینی امری ضروری است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب بمناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز  اطلاع رسانی و تبلیغ دینی  گفت: در عصر تهاجم فرهنگی، اشاعه و ترویج تبلیغات دینی امری ضروری و مهم است.
 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، نشست مشتركی با حضور فرماندار، رئیس و كاركنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب در محل دفتر فرماندار برگزارشد.
فرماندار ویژه میناب ضمن تبریك روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و اعیاد شعبانیه،خلق حماسه سیاسی مردم در انتخابات 24 خرداد را، نشان از رشد و بالندگی نظام و مردم کشور ما دانست و افزود مردم ما ثابت کردند که از رشد سیاسی برخوردارند.
وی در ادامه به ترویج فرهنگ اسلامی و اشاعه تبلیغات دینی در جامعه اشاره و افزود : با اشاعه فرهنگ دینی باید مقابل جنگ روانی و تبلیغاتی كه دشمنان علیه كشور و دین ما در جهان به راه انداخته اند پدافند مناسبی را بكار گیریم كه این كار یكی از وظایف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی در ادامه  توجه بیشتر به هیئات مذهبی را خواستار شد و گفت : تبلیغات اسلامی باید هیئات مذهبی را سازماندهی و جهت دهی نماید و فعالیت های هیئت ها را به سمتی سوق دهد كه  شبهه ای در جامعه بوجود نیاید.
خدادادزاده در ادامه به پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان اشاره و به اهمیت تبلیغ و فرهنگ سازی در بین دانش آموزان تأكید كرد و افزود: بایستی در این ایام خصوصا ماه مبارک رمضان زمینه حضور جوانان و دانش آموزان را در برنامه های مذهبی فراهم آورده و مسائل معنوی و فرهنگی را برای دانش آموزان تبیین كنیم.
وی در ادامه به  طرح ‏غني سازي اوقات فراغت امسال  اشاره و بیان داشت علاوه بر ارتقاء کيفيت کلاسهاي تابستانه طرح ‏اوقات فراغت بايد تعداد بيشتري از جوانان و نوجوانان را تحت پوشش برنامه هاي ‏اين طرح قرار دهيم.‏



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

جلسه آموزش توجیهی اعضای شعب اخذ رای در شهرستان میناب برگزارشد .
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392

جلسه آموزش  توجیهی اعضای شعب اخذ رای در شهرستان میناب برگزارشد .
جلسه آموزشی،توجیهی اعضای شعب اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور مسئول کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات ،نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای در سالن اجتماعات فرمانداری میناب برگزار شد.
رضا شهیدیان در این مراسم گفت: همه باید در انتخابات تسلیم قانون باشند وهرچه قانون گفته است به آن عمل کنند و اگر شبهه ای هم ایجاد شد از مسیر قانونی به آن شبهه رسیدگی شود.
وی  با تشریح اهم وظایف اعضای شعب اخذ رای در شعب گفت: اهتمام به قوانین و مقررات انتخاباتی در اولویت کار اعضای شعب در شعب اخذ رای است.
شهیدیان در ادامه این مراسم گفت: اعضای شعب اخذ رای همکاری لازم را با نماینده فرماندار یا بخشدار در حسن اجرای انتخابات داسته باشند.
وی بیان داشت: مراقبت بر حسن جریان انتخابات در شعبه مربوطه، انعکاس سریع هرگونه تخلف به نماینده فرماندار و بخشدار و ارسال گزارش به ستاد بازرسی انتخابات ما فوق، مراقبت در حفظ بی طرفی کامل نماینده فرماندار یا بخشدار و سایر ناظرین، مراقبت بر عدم رأی مکرر از یک رأی دهنده، مراقبت در تطبیق رأی دهنده با اصل شناسنامه و کنترل شماره سریال و سری شناسنامه و مطابقت با تمام صفحات، مراقبت بر اینکه شناسنامه اصل بوده و عکس یا فتوکپی رنگی نباشد از اعم فعالیت های اعضای شعب اخذ رای می باشد.
شایان ذکر است همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه در روز انتخابات برای رای دهندگان ضروری و اعضای شعب دقت لازم را در این مورد داشته باشند.



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

جلسه آموزش توجیهی اعضای شعب اخذ رای در شهرستان میناب برگزارشد
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392

جلسه آموزش  توجیهی اعضای شعب اخذ رای در شهرستان میناب برگزارشد .
جلسه آموزشی،توجیهی اعضای شعب اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور مسئول کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات ،نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای در سالن اجتماعات فرمانداری میناب برگزار شد.
رضا شهیدیان در این مراسم گفت: همه باید در انتخابات تسلیم قانون باشند وهرچه قانون گفته است به آن عمل کنند و اگر شبهه ای هم ایجاد شد از مسیر قانونی به آن شبهه رسیدگی شود.
وی  با تشریح اهم وظایف اعضای شعب اخذ رای در شعب گفت: اهتمام به قوانین و مقررات انتخاباتی در اولویت کار اعضای شعب در شعب اخذ رای است.
شهیدیان در ادامه این مراسم گفت: اعضای شعب اخذ رای همکاری لازم را با نماینده فرماندار یا بخشدار در حسن اجرای انتخابات داسته باشند.
وی بیان داشت: مراقبت بر حسن جریان انتخابات در شعبه مربوطه، انعکاس سریع هرگونه تخلف به نماینده فرماندار و بخشدار و ارسال گزارش به ستاد بازرسی انتخابات ما فوق، مراقبت در حفظ بی طرفی کامل نماینده فرماندار یا بخشدار و سایر ناظرین، مراقبت بر عدم رأی مکرر از یک رأی دهنده، مراقبت در تطبیق رأی دهنده با اصل شناسنامه و کنترل شماره سریال و سری شناسنامه و مطابقت با تمام صفحات، مراقبت بر اینکه شناسنامه اصل بوده و عکس یا فتوکپی رنگی نباشد از اعم فعالیت های اعضای شعب اخذ رای می باشد.
شایان ذکر است همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه در روز انتخابات برای رای دهندگان ضروری و اعضای شعب دقت لازم را در این مورد داشته باشند.



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

فرماندارویژه میناب درجلسه ستاد انتخابات شهرستان گفت : شهرستان میناب آمادگی لازم برای برگزاری انتخابا
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 13 خرداد 1392

 فرماندارویژه میناب درجلسه ستاد انتخابات شهرستان گفت : شهرستان میناب آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی را دارد.
معاون استاندار و فرماندارویژه میناب در درجلسه ستاد انتخابات شهرستان گفت : شهرستان میناب آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی را دارد.
جلسهستاد انتخابات شهرستان میناب به ریاست فرماندار ویژه میناب  و با حضور روسای کمیته ها در محل فرمانداری با هدف ارائه گزارش و جمع بندی آخرین اقدامات صورت گرفته برگزار شد .
 
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب،عباس خدادادزاده در این این جلسه گفت: کار انتخابات کار بسیار حساس و پیچید ه ایست که لازمه همکاری تمامی کمیته هارا در هرچه بانظم وقانونی تر شدن انجام امور اجرایی انتخابات می طلبد .
وی در ادامه یاد آور شد بحمدالله کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در انتخابات اندیشیده شده است و شهرستان میناب آمادگی لازم دارد.
فرماندارویژه میناب در ادامه، هماهنگی ، تعامل ، برنامه ریزی و استفاده از همه امکانات و ظرفیت های موجود در راستای مدیریت صحیح فرآیند انتخابات را امری لازم و ضروری بر شمرد .
لازم بذکراست یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه ۲۴ خرداد سال ۹۲ به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

فرماندار ویژه میناب در جمع نیروهای انتظامی تاکید کرد: دربحث امنیت انتخابات، مراقب راههای مواصلاتی و
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 13 خرداد 1392

فرماندار ویژه میناب در جمع نیروهای انتظامی تاکید کرد: دربحث امنیت انتخابات، مراقب راههای مواصلاتی و مرزهای دریایی و خشکی باشید.
معاون استاندار و فرماندارویژه میناب در جمع  فرمانده نیروی انتظامی ، پاسگاهها و کلانتری ها تاکید کرد: دربحث امنیت انتخابات، مراقب راههای مواصلاتی و مرزهای دریایی و خشکی باشید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده در جلسه توجیهی سیاسی - امنیتی که با حضور فرماندهان انتظامی در محل سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی برگزارشد ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد پرخیروبرکت ماه رجب و میلاد حضرت علی (ع) ،رحلت ملکوتی بنیانگذارجمهوری اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت  .
وی در ادامه به زندگینامه حضرت امام خمینی (ره) و مبارزات ایشان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی اشاره و ایشان را یکی از چهره های دوست داشتنی وماندگار در ذهن مردم ایران خواند.
فرماندارویژه میناب در ادامه به برگزاری انتخابات در نظام سیاسی ایران اشاره و افزود : همیشه  با حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات و مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت خود با سلایق سیاسی مختلف ،توطئه های دشمنان نظام و انقلاب خنثی شده است.
وی در ادامه از آمادگی کامل شهرستان در برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور گسترده مردم در انتخابات خبر داد و به فرماندهان انتظامی تاکید کرد: برای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی بدون هر گونه تنش و پیشگیری از ایجاد نارضایتی های اجتماعی تلاش مضاعفی داشته باشند.
خدادادزاده در ادامه تاکید کرد در راستای برگزاری انتخاباتی سالم کلیه راههای مواصلاتی ،مرزهای دریایی و خشکی بخوبی کنترل و مراقبت شوند.



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

مدیرکل کمیته امدادامام (ره) گفت : شهرستان میناب با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی موفق به کسب رتبه نخ
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 11 خرداد 1392

مدیرکل کمیته امدادامام (ره) گفت : شهرستان میناب با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی موفق به کسب رتبه نخست در ایجاد اشتغال شد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در جلسه شورای اداری شهرستان میناب که به منظور معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری برگزار شد گفت: شهرستان میناب با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی موفق به کسب رتبه نخست در ایجاد اشتغال شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،مرتضی موصلی از کمک 200 میلیارد ریالی مردم این استان طی سال گذشته خبر داد.
وی در ادامه با تشریح نحوه شکل‌گیری و تاسیس کمیته امداد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی 22 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 فرمان تشکیل کمیته امداد را صادر کرد.
وی تشکیل و راه‌اندازی کمیته امداد به عنوان نهاد حمایتی در ابتدای شکل‌گیری انقلاب را بیانگر اعتقاد عمیق بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به رفع مشکل نیازمندان و ایتام عنوان کرد.
موصلی همکاری و همراهی مردم از بدو تاسیس کمیته امداد را بی‌نظیر و ستودنی ذکر کرد و ادامه داد: مردم نوع دوست و سخاوتمند ایران موجب شده‌اند تا کمیته امداد علاوه بر حمایت از ایتام و دستگیری از نیازمندان، در عرصه‌های اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و اجتماعی گام‌های بلندی بردارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی هرمزگان در ادامه به بیان برخی رویکردهای این نهاد در دهه چهارم پرداخت و با ذکر این مطلب که امداد تنها یک دستگاه صرف حمایتی نیست، افزود: حرکت در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب و تلاش در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در ابعاد اقتصادی، فکری و فرهنگی از مهمترین رویکردهای امداد در این دهه است.
وی همچنین ارتقای سطح دانش و آگاهی در جامعه هدف را از دیگر برنامه‌های این کمیته برشمرد و با بیان اینکه در زمینه اجتماعی طرح‌های متنوع و خوبی اجرایی شده، بیان داشت: در ابعاد توانمندسازی خانواده‌ها، حفظ و ارتقا عزت و کرامت خانواده‌های زیر پوشش راهبرد اصلی کمیته امداد است.
این مسئول اضافه کرد: توسعه ارتباط با مردم و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی از دیگر راهبردهای مجموعه امداد است که از بدو شکل‌گیری آن تاکنون با جدیت پیگیری شده است.
موصلی از ترویج فرهنگ نیکوکاری و توسعه سنت‌های حسنه در جامعه به عنوان راهبرد دیگر کمیته امداد در کشور نام برد و اظهار داشت: کمیته امداد در 45 سرفصل در حال فعالیت است که جمع‌آوری صدقات، طرح اکرام ایتام، ترویج فرهنگ زکات و طرح حمایت از بیماران صعب العلاج از مهمترین این طرح‌ها به شمار می‌رود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از کمک 200 میلیارد ریالی مردم هرمزگان طی سال گذشته خبر داد و افزود: هرمزگان در زمینه کمک‌های مردمی نسبت به جمعیت توانست طی سال گذشته جزو پنج استان برتر قرار گیرد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در ادامه از میناب به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشتاز در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان، ایتام و نیازمندان نام برد و گفت: طی سال گذشته شهرستان میناب با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی موفق به کسب رتبه نخست در ایجاد اشتغال شد.
وی افزود: در سال 1391 میناب در زمینه ساخت و احداث مسکن مددجویان جزو سه شهرستان برتر در این بخش شناخته شد.
موصلی ارتباط با مردم به صورت ساختاری و واگذاری امور به آنان برای اثر بخشی بیشتر را از طرح‌های در دست اجرا در کمیته امداد ذکر کرد و گفت: به عنوان گام نخست در زمینه شناسایی هر چه بیشتر خانواده‌های نیازمند برای دریافت خدمات، 50 مرکز نیکوکاری و شبکه مردمی در سطح مساجد استان راه‌اندازی می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.